B.I.B.S - The Best Customer Engagement Strategy - poprvé v ČR

Škola pro strategické řízení

  

Tel:

+420 545 210 792

Mail:

info@bibs.cz

Domů » O nás > Aktuality > The Best Customer Engagement Strategy - poprvé v ČR

The Best Customer Engagement Strategy – poprvé v ČR

2. května 2017

Britská obchodní komora – British Chamber of Commerce ve spolupráci s BIBS – vysokou školou Vás zve na business snídani s autory výzkumného projektu, který získal prestižní britské ocenění The Best Customer Engagement Strategy.

Cílem business snídaně pod názvem The Best Customer Engagement Strategy – Getting Customers to Promote Your Business je příležitost seznámit se s unikátními zjištěními britského výzkumu, zaměřeného na faktory ovlivňující ochotu zákazníků doporučit značku a způsoby, jakými je možné zvýšit pravděpodobnost, že se Vaši zákazníci stanou "doporučovateli" Vaší společnosti.

Výzkum realizovali zástupci naši partnerské Staffordshire University ve spolupráci se společnosti DFS, předním maloobchodním prodejcem ve Velké Británii. Poprvé na půdě České republiky jej představí autoři Andrew Stephenson a Dr. Jana Fišerová. Věnovat se budou zejména úspěchům výzkumu a tomu, jak přispěl k vytvoření funkčního programu v rámci systému společnosti DFS, oceněného za nejlepší strategii angažovanosti zákazníků ve Velké Británii.

Řečníci:
• pan Andrew Stephenson (ředitel divize Lookers plc)
• Dr. Jana Fišerová (Senior Lecturer in Business Economics and Strategic Management na Staffordshire University)

Termín: 16. květen 2017 od 9:00 hod.

Cena: 550,- Kč pro členy BCC, studenty a absolventy BIBS – vysoké školy 

Místo: Art Nouveau Palace Hotel, Panská 12, Praha

Možnost přihlášení: ZDE

Stáhnout oficiální pozvánku si můžete: ZDE